За да идентифицираме, изолираме и отстраняваме проблеми, свързани с повреди на оборудване, машини, софтуер и други, ние предлагаме на нашите клиенти дейности по поддръжка с цел да осигурим навременно възстановяване на пълната функционалност на всяка една система.
Ние разполагаме със собствен кол център и можем да осигурим на нашите клиенти със сключени договори за извънгаранционна поддръжка адекватно и навременно съдействие 24/7/365.
Предлагаме следните възможности за подаване на заявки:
- Директна линия за връзка с Центъра за поддръжка: 0700 70 778;
- Онлайн тикетинг система.
Ние предлагаме:
- 24/7/365 наличност на технически екипи;
- Кратко време за реакция;
- Бърза доставка на резервни части;
- Надграждане на софтуер;
- Посещения на място;
- Управление на база данни;
- Управление на мрежи;
- Анализ на първопричините;
- Надграждане;
- Други.