За да идентифицираме, изолираме и отстраняваме проблеми, свързани с повреди на оборудване, машини, софтуер и други, ние предлагаме на нашите клиенти дейности по поддръжка с цел да осигурим навременно възстановяване на пълната функционалност на всяка една система. 

Ние разполагаме със собствен кол център и можем да осигурим на нашите клиенти със сключени договори за  извънгаранционна поддръжка адекватно и навременно съдействие 24/7/365.

Предлагаме следните възможности за подаване на заявки:

  • Директна линия за връзка с Центъра за поддръжка: 0700 70 778;
  • Онлайн тикетинг система.

Ние предлагаме: 

  • 24/7/365 наличност на технически екипи;
  • Кратко време за реакция;
  • Бърза доставка на резервни части;
  • Надграждане на софтуер;
  • Посещения на място;
  • Управление на база данни;
  • Управление на мрежи;
  • Анализ на първопричините;
  • Надграждане;
  • Други.