Поддържане & Поддръжка

  • Гаранционна поддръжка

    Ние извършваме поддръжка за определен гаранционен срок на всички системи и решения, които предлагаме. Разполагаме със собствен кол център, който е денонощно достъпен за клиенти, с които имаме договорни отношения.  Сигнали за повреди могат да се подават на: директната линия на ...

  • Извънгаранционна поддръжка

    За нас е изключително важно, когато предлагаме решение на наши клиенти, да можем да гарантираме наличност на резервни части и възможност за надграждане на софтуер в рамките на един разумен период от време, в което те няма да бъдат спрени от производство.  В случай, че вашата система ...

  • Профилактика

    Профилактиката е от съществено значение за удължаване на живота на Вашето оборудване и подпомага за оптимизиране на работните процеси. Основната цел на профилактиката е да се въведат практики и процеси с цел да се подобри работата на инсталираното оборудване без това да влияе на ...

  • Поддръжка

    За да идентифицираме, изолираме и отстраняваме проблеми, свързани с повреди на оборудване, машини, софтуер и други, ние предлагаме на нашите клиенти дейности по поддръжка с цел да осигурим навременно възстановяване на пълната функционалност на всяка една система.  Ние разполагаме ...